söndag 1 maj 2011

Valborg!!

Igår så började ju dagen hemma hos Magdalena med frukost och mys innan jag for vidare hem. Här hemma blev det mys, dusch och lite organisering utav min mini walk in closet. Sen var det bus med Lucas som gällde. Vi sprang runder här inne och sen klädde vi på oss och gick ut och gunga så klart! Sen sprang vi runt där ute innan vi gick in igen. Marcus var då på besök här och killarna spelade warhammer tills de blev oense om vissa regler å då blev det "kärleksfullt bråk" haha!! Jag tyckte bara det var skönt när det var över sen. Då gick vi och handlade lite mat. Vagnen vägde dock ton efter vi lastat på allt kändes det som, så vi fick hem en hel del. Jordgubbar blev också inhandlat för kvällen aktivitet.

Jag och Lucas tog en paus i allt bus och åt av vår påskhare:
Tacos med brudarna:
Ett glas vin i soffan med snacks:
Super söta Matilda:
Skitsnack i soffan:

När kl närmade sig 18 var det dags för mig att dra till Josse och mysa med henne och Matilda. Jordgubbar och grädde hade jag med mig dit, men först blev det tacos och vin till mat. Massa mys och musik. Kvällen där avslutades med jordgubbar! Sen for vi in till söder för att avsluta kvällen med en kram utanför min grind innan de två gick hem till Matilda. Mysig dag med mycket igång hela tiden! Så ska det va hehe.

Lucas nu på morgonen, med banan skivor:

Idag har vi haft en mysig morgon med en super glad Lucas och god frukost. Kl 11 är det dags för bakluckeloppis där jag hoppas på att hitta något fint :D Men vi får se hur det går. Försöker få med mig mina pojkar, annars hoppas jag på att Josse och Matilda snart ska vakna så de kan följa med mig :D Men ha en bra dag idag så hörs vi! Ciao Bella

3 kommentarer:

  1. Varför la du ut en bild när min överarm ser bredare ut än Matildas kropp? :P

    SvaraRadera
  2. Haha men Josse då!! Jag ser inte sånt, jag ser bilden i helhet och den var finast!!! :D Emma det var mysigt!

    SvaraRadera