onsdag 18 maj 2011

INTE gravid!!

Hej allihopa!

Jag vill bara göra det klart för er som trott att mitt illamående var gravid illamående! Men det är det inte! Det vet jag 100% säkert! Kul hade det varit men nej, så är det inte!!!

För övrigt idag så har jag som sagt mått dåligt hela dagen, men då min kompis Josefine är sjuk i samma som mig och vi har umgåtts de senaste dagarna så kan jag lova er att det inte är graviditet så vitt vi inte kan smitta varandra med graviditet haha! Lucas har varit hemma med mig idag och vi har busat massor. Charlie är på väg hem från Jönköping nu och väntas vara hemma om ca 30 min, yeeii!


Idag har jag sett film efter film för att försöka ta det lugnt och må bättre. Lucas har faktiskt varit ganska okej med att ta det lite lugnt idag också och det har varit skönt. Även om han ibland hoppat mig på magen och inte varit allt för snäll. Nu ikväll har jag precis sett Greys anatomy! Lika bra som vanligt och ska nu se of the map i väntan på min älskling! Imorgon är det hans födelsedag och då blir han lika gammal som mig, 23 (ja, jag vet - lammkött)!! Sen i september blir jag 24 så då är jag äldre igen hehe.

Nä nu måste jag gå! Men ha de bra så hörs vi! Ciao Bella

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar