söndag 22 maj 2011

Tjejträff!!

Idag så var det återigen dags att träffa Magdalena och My för våran månadsträff (Tino var också med denna gången). Vädret ändrade sig vilt idag så vi kunde inte riktigt bestämma oss för vad vi ville göra. Men det blev iaf en sväng om till baklucke loppisen. Där fyndade jag en tavla, jag hade redan två tavlor av samma sort så blev en tredje utav denna konstnären! Barntavlor är det så det är till Lucas rum de ska in!! Ni får se bild sen!



Efter det drog vi till affären och handlade resten som vi skulle ha till vår mat, vill säga läsk och potatissallad. Så när vi kom hem satte vi igång med grillandet, eller jag satte igång med grillandet och sen blev det käk. Töserna var snälla nog att duka så det slapp jag iaf göra. Sen gjorde jag en sallad till maten också och det blev ett riktigt kalas. Lucas var också med på en hörna men Charlie var och lekte hos några kompisar. Lucas åt dock inte samma som vi utan föredrog en macka!


När maten var avklarad intog vi soffan och det blev säsong 1 utav sex and the city som skulle gås igenom, Magdalenas val, men ingen av oss som klaga inte!! Det blev även lite rings, te och ballerina kladdkaka vanilj till fika efteråt så vi var riktigt nöjda och belåtna. Lucas smaka också lite, men sån är han den rackaren! Då kom ovädret till Helsingborg! Det riktigt piskade ner regn och både oska å blixtra! Men 5 min senare var det mesta över. Då var det dags för My att bege sig hem och vi fick ta farväl. En halvtimme senare skulle Magdalena och Tino också dra hem. Lika bra att passa på när det var uppehåll. Men när de väl kom ut genom dörren så hade det så klart börjat regna igen! Typisk! Nåväl, det blev en underbar mys dag och jag längtar redan tills jag får se dem igen!!! Tycker om dem så mycket!!!!!


Nu ikväll har jag kollat film och Lucas han somnade redan innan nio så jag tänkte att jag skulle joina honom då jag har möten bokade imorgon. Så ha de bra så hörs vi! Ciao Bella


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar