onsdag 11 maj 2011

Träning!

Jaha, då började dagen igen och Lucas har jag varit och lämnat på dagis. Efter det så tog jag med mig mannen ner för att träna. Så har redan avklarat min andra träningspass denna veckan och det känns riktigt gött. Nu jävlar är jag igång!! Så imorgon blir det en dags paus sen är det på det igen på fredag!!! Så idag körde jag rygg och på fredag blir det framsida/överkropp!! Men det ska nog gå bra. Har en bra tränare hihi.

Vid 13 tiden kommer Josefine hit och då blir det plugg. Hon skulle nämligen "säga hejdå" till Carl nu på förmiddagen då han ska till Afrika i typ en vecka nu med jobbet. Var typ konferens där! Inte lite lyxigt med konferens utomlands. Efter det blev det även lite loppis och glass på pistachia!

Så snart blir det att hoppa in i duschen och bli klar för plugg! Så ha de bra så hörs vi! Ciao Bella

Ps: Efter det blev det även lite loppis och glass på pistachia!


4 kommentarer:

  1. Hej och kul att du hittade in till min blogg! :)
    Jag har bara ändrat lite i koderna och färgerna på bloggen. För att göra bilderna i mina inlägg använder jag Photoshop. :)

    SvaraRadera
  2. duktig du e, keep up the good work med träningen ;)

    SvaraRadera
  3. tihihi jaha då fattade jag fel... min sons pappa är ju själv från Asien så därför jag undrade ;)
    ELliot är 16 månader nu, din är lite äldre antar jag? :)

    Angående mammagalan så tycker jag absolut att du ska dra dit nästa år :) vem som helst kan komma, kostar ju runt 1000-lappen men det var såå värt det med all lyx, god mat och presenter man fick! Kolla gärna hemsidan: www.mammagala.se
    Kram :)

    SvaraRadera
  4. Hejsan, just nu håller jag i en tävling där man kan vinna valfri vara från Bicone Design. Var gärna med!
    Ha en fin fredag :D
    Kram!

    SvaraRadera