onsdag 4 maj 2011

Tisdag och onsdag

I går så hade jag ju en jobb intervju. Hon jag hade möte med var jätte trevlig och det kändes som att allt gick jätte bra. Det var många frågor och jag tyckte jag hade vettiga svar. Hoppas hon tyckte det också! Resten av dagen hände det inte mycket. Jag och Lucas gjorde ett litet besök på biblioteket och lånade böcker, sen så köpte vi även en gigantisk spargris!! Super söt! Så nu ska det sparas

Där efter gick vi ner och köpte kebabtallrik med Marcus och Charlie. Fast vi tog med vår hem och dem åt där. Sen stack dem till spelkväll och jag å Lucas åt sen somnade vi. Vaknade lite innan 22 tiden så gick upp, stängde ner allt och la oss igen. Missade dock desperata hemmafruar men vad gör man.



Idag så har det varit en hyfsad lugn dag. Jag har tvättat och städat idag, Charlie har haft besök av Jonas och spelat så klart. Sen kom mina föräldrar hit ikväll och de hade med sig min gamla garderob. Så nu har jag en stor garderob i sovrummet. Så snart ska det förvandlas här hemma :D hihi, riktigt nöjd! De fick även smakat lite köttfärspaj innan de gick. Charlies goda. Så en liten stund hann vi sitta ner också.



Nä imorgon är det dags för skola så ska ta en kopp te tror jag och sen sova. Ha de bra så hörs vi. Ciao Bella

2 kommentarer:

  1. Hej! Vad skoj att du tittade in, vad gullig er grabb är! Ja vi får väl se till att det blir nån träff nån gång! ;) Kram Sandra

    SvaraRadera
  2. sv: TACK :)
    kul att du skrev.
    Hur gammal är din gulliga grabb då?
    Ser betydligt äldre ut en min skit unge ;)
    kram

    SvaraRadera