måndag 23 maj 2011

Plugget och min snutte!

Idag så har Lucas varit på dagis som vanligt och jag har pluggat med Josefine, som idag bestod utav att skriva ner en jäkla massa litteratur. Så vi hade vars en dator för att vara mer effektiva och vi skrev iaf 3 sidor var!!! Så det var inte dåligt jobbat. Sen imorgon ska vi fixa all denna text och kolla över allt vi har kvar.Vi måste även ta oss tid och intervjua två bibliotekarier, men det ska vi nog hinna med ska ni se. Vi måste även jobba på vår empiri som vi ska "redovisa" på fredag till vår lärare. Så har en del arbete att göra! Ibland önska jag att man inte hade annat att göra under dagarna utan kunde sitta tills man var klar med det man ville bli klar med just den dagen!!!





Efter plugget så hämtade jag Lucas på dagis och vi busade massor när vi kom hem på hans rum, som nu är om möblerat och känns nu mycket större då ytan blivit större!! Har liksom delat upp allt där inne nu så Lucas verkligen har sin del av rummet och Charlie har sin!! Då de två delar det rummet tillsammans!!

Lucas hörna:
Charlies hörna:

Det blev även mat när vi kom hem och nu lite senare har Lucas även fått välling, så nu är han inne och leker själv i sitt rum. Kul att han är lite självständig. Charlie är uppe på kaffe hos Marcus och jag sitter och ändrar om i min text i b-uppsatsen. Men bara lite innan jag blir för trött. Ska även se totoal blackout ikväll tänkte jag då jag redan sett alla Chuck som finns ute. Så det får bli skadeglädje ikväll :D Nä ha de bra så hörs vi! Ciao Bella

1 kommentar: