tisdag 10 maj 2011

Strålande solsken!!!

Idag har det varit helt underbart väder. Dagen började som vanligt med att lämna Lucas på dagis. Charlie lämnade honom idag och hör och häpna så blev Lucas inte ledsen när han lämnades idag utan mer lite små grinig! FRAMSTEG!

Jag här hemma tog tag i frukosten och smaska i mig ett par onyttiga mackor!! Sen kollade Charlie på Våra bästa år som går på 3 an varje morgon. Han har blivit lite besatt av det nästan haha och bara måste följa, så man blir ju nyfiken själv och vill kolla. I vilket fall som så blev det den och sen en tupplur. Ja, ni vet ibland är det jobbigt att vara igång alltid. Sen var det upp igen vid 12 (jag vet det låter hemskt sent) för att dra och fixa mitt gym kort och för att TRÄNA!! Så idag blev första passet på länge och fan vad jag körde, så riktigt stol är jag nu ikväll!!! Det blev ben träning och det var självklart Charlie som var min coach!

Efter träningen blev det hem och snabbt duscha för att sticka iväg och hämta Lucas på dagis. Där satt han redan i vagnen. Han hade tydligen velat sätta sig i den innan jag kom, han tyckte säkert det var dags att gå hem då. Så jag tog hans pick och pack och drog hem. Men inte utan att stanna till för en glass på vägen hem. Det dumma med strut glass är bara att varken jag eller Lucas gillar själva struten utan är alltid ute efter glassen. Lite kul att min son är så lik mig när det kommer till mat. För det mesta iaf.

Sen blev det bad för Lucas del och han njuter alltid varje sekund i badet, speciellt nu när han badar på balkongen! Det är lyx. Så går han bara upp när han känner sig färdig och då myser vi alltid med handduk om. Efter det kom Charlies föräldrar på besök och det blev kyckling sallad till mat. Mycket gott tyckte vi vuxna men inte Lucas han vägrade ens att smaka! Tyvärr var middag allt de hade tid för innan de skulle iväg igen men alltid trevligt att se dem en stund.


Där efter skulle även Charlie iväg, han skulle på rollspel så jag och Lucas blev kvar, bara det att Lucas han somnade så jag har faktiskt haft en väldigt lugn kväll. Nu sitter jag och väntar på att klockan ska bli 21 så jag kan kolla på Desperate Housewives på 5an. Inte dumt. Så jag hoppas er dag varit lika full som min. Ha de bra så hörs vi! Ciao Bella

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar