tisdag 31 maj 2011

Plugg och mys, vad annars?!

Efter plugget idag så var jag och hämtade upp min lilla älskling och han ville som vanligt inte släppa taget om mig de första 8 minuterna jag var där!! Hans fröknar frågade mig idag om Lucas fick bada på dagis och det var ju en dum fråga då Lucas är en super stor badanka! Så jag sa självklart ja och de berätta då att de frågar alla föräldrar innan de badar med dem. Så det är väl helt förståeligt. Vissa kanske inte vill ha sina barn bara på dagis, vad vet jag! Väl här hemma iaf så blev det bus som vanligt och Lucas fick hoppa i badet direkt när vi kom hem. Han var så arg, varm och uttråkad på bussen så det var det bästa som kunde hända honom då.

Lucas fick även glass nu ikväll då bara han och jag är hemma på tisdag kvällar:
Sen sjöng vi "baka liten kaka" och Lucas blir bara bättre på den.
"Upp till fåglarna":
Min sötis:
Här undersöker vi sängben:
Små bus på gungstolen:
Jag och lillen, som är lika bra som vanligt på att kolla in i kameran när jag tar bild:
Dockhus förändringar:



Sen har ju vädret varit helt underbart varmt idag så jag hoppas det fortsätter så! Jag har saknat det!!! Ja, det var väl allt för idag! Så ha de bra så hörs vi Ciao Bella

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar