onsdag 18 maj 2011

Illamående när jag rör mig!

Idag så vaknade jag och mådde fruktansvärt illa. Jag fatta inte vad det kunde va. Jag mådde lite illa när jag la mig igår också men trodde det var för jag ätit mycket eller något. Men när jag la mig sen mådde jag bättre. Så imorse iaf så mådde jag jätte dåligt. Jag försökte upp för att ge Lucas välling och så men då mådde jag sämre. Sen satt jag still en stund och märkte att det hjälpte en del. Så varje gång jag rör på mig nu mår jag illa och när jag sitter stilla mår jag bra. Eller hyfsat iaf. Jätte tråkigt!



Imorgon fyller min stora älskling år och jag vill så gärna vara frisk för att fira honom och mysa ordentligt. Men just nu känns det som att jag kommer vara en väldigt tråkig flickvän!! Hoppas på det bästa går ju. Men just nu längtar jag bara tills ikväll för då kommer Charlie hem från Jönköping där han varit sen i måndags morse. Tills dess så ska jag mysa med min son och må bättre.

Så hoppas er dag är bättre än mig! Ciao Bella

4 kommentarer:

  1. bullemi magen ;)

    SvaraRadera
  2. *mena bulle i mage ^^

    SvaraRadera
  3. hihi ja låter som en bulle i ugnen =) sorry ja hinner aldrig svara på dina kommentarer, har så fullt upp hela tiden. Men de e klart vi ska ses men vi får se nästnästa vecka för ja e helt fullbokad!! gör ett grav test ;))))) pöss

    SvaraRadera