torsdag 19 maj 2011

Älsklingen blir 23 år idag!!!

Idag fyller min bästaste älskling år och det firar vi så klart med blixt och dunder. Lucas vaknade runt 8 imorse så jag gick upp efter honom, gav honom välling och sen började jag fixa frukost på sängen till Charlie. Vi fick för ett tag sedan en toast tatto - vilket är en liten stämpel som man ska stämpla i mackan. Så det gjorde jag i Charlies macka då det stod Happy Birthday! Men det gick så där!

Sen gick jag iaf in med frukosten och hade Lucas med mig också sjöng jag "Vi gratulerar, vi gratu..." och en aning pigg Charlie satte sig upp för sin frukost. Fram kom paketen då också och han fick 3 t-shirt och två linnen. Tröjorna med märken på älskade han och tyckte var skit snygga, linnena var där emot för stora och den randiga tröjan satt lite konstigt. Så det blev att dra ner till dressman för att byta ut. När vi väl testat och haft oss där blev det tyvärr att välja bort linnena men vi bytade dem mot två snyggare tröjor, så nu har han istället fått fyra jätte snygga tröjor som sitter som jätte bra på honom, precis som att de var gjorda för han.


I eftermiddag så kommer Charlies släktingar och vänner hit på lite kaka och kaffe, sen efter det är det dags för mig och Charlie att se Pirates of the Caribbean 4!!! WOHO!!! Kan knappt bärga mig! Så mycket längtar jag! Men en sak i taget!!

Mår förresten MYCKET bättre idag så det måste varit något i maten eller liknande som gjort mig illa. Hoppas bara Josefine också mår bättre idag!! Nä, nu ska jag ta och göra en rabarber paj! (Charlie har nämligen precis varit på lunch med Marcus eller killdate hehe och Lucas sover)! Perfekt tid för en paj!

Ha de bra så hörs vi! Ciao Bella

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar