måndag 30 maj 2011

Mors dag :D

Min morsdag började med god frukost som vanligt och sen hade Charlie Nathaniel på besök och de målade en massa figurer! Sen var Lucas trött så jag la mig med honom och sov någon timme. Sen skulle vi dra iväg till mina föräldrar för att grilla och äta god mat:

Charlie i mina inneskor, sexigt:
Jag och min buse:
Min buse på tåget:
Hemma hos mina föräldrar:



Underbart god mat:
Lucas ville hellre ha Danonino:
Sen tuffa han till sig och hitta måttbandet:
och leksakerna:

Sen hade vi en bajsincident, så då fick jag duscha av honom och här hamnade han sedan:
Sen busade han vidare med mormor och morfar:
Så då var det dags att gå hem, hejdå:
En jätte trevlig kväll hade vi och sen var vi riktigt trötta, men otroligt mätta! Charlie hade även antagit ett vad tidigare och ätit ett helt paket coco pops tillsammans med 1,5 liter mjölk!! Han klarade men mådde inte alls bra efteråt!!! HAHA! Ja, så kan de gå!

Ha de bra Ciao Bella

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar