måndag 9 maj 2011

Plugg och sy!

Idag så har jag varit hemma hos Josefine och pluggat järnet!! Vi var jätte duktiga och slutresultatet av det vi skulle skriva idag blev jätte bra. VI tog även lunch paus och åt ost risotto. Det var faktiskt jätte gott och kul att testa något man inte ätit på det viset förr. Sen plugga vi lite till och sen var vi klara för idag.

Då stack jag hem och någon minut senare fick jag dra iväg igen för att hämta Lucas från dagis. Han var igång som vanligt och glad för att se en. Han trivs så bra på dagis och dem gör en massa hela tiden. Det är kul att se att han lär sig en massa. När jag hämtat honom begav vi oss till affären och därefter blev det mellis här hemma för mig och Charlie. Lucas passade då på att bada ute på balkongen. Jätte mysigt.

Lucas med banan i högsta hugg:
Eller högsta tugg:
Sen satte jag mig och sydde. Det blev ett par shorts till Charlie med ficka på. Gjorde dem precis som han ville ha dem så han blev riktigt nöjd och det gör mig glad. Vi åt även pannkakor ikväll, hela familjen. Lucas älskar pannkakor och längtade efter dem medan Charlie gjorde dem. Så det tog snabbt slut. Nu ikväll så sitter jag och Charlie och kollar på Sahara med Matthew McConaughey.

Charlie i sina fina shorts:
Är de inte coola?

Riktigt bra är den, snutte har somnat så vi har en riktigt mys kväll. Nä, nu ska jag återgå så ha de bra! Ciao Bella

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar