tisdag 31 maj 2011

Plugg plugg plugg

Idag så har jag och Josefine skrivit det sista i vår B-uppsats!!! Så tekniskt sett är vi KLARA!!! Nu ska vi bara snygga till texten vi skrivit så vi får en bra sista finish på det. Vår handledare ska även kolla på arbetet och vi har idag skickat in hela arbetet till henne, så får vi hoppas att det inte är så mycket som vi måste fixa till nu!!! Ska bli så skönt att bli klar med arbetet, för sen har vi bara opponering kvar och sen är det SOMMARLOV!!!

Sommarlov denna sommar innebär jobb för både min och Charlie del vilket är helt underbart. Dock inte så bra i Juli månad då Lucas dagis har stängt då och vi ännu inte fått något svar på om det finns någon sommarförskola som han kan vara på under tiden. Tycker information om detta borde ges till oss alla i god tid. Men om inte annat får jag jobba mindre då och bara ta jobb när jag har underbara vänner och familj som vill passa på och passa mitt lilla pyre!! Men Charlie är iaf den av oss som kommer ha heltids schema som det ser ut nu och jag blir "deltid-aren"! I vilket fall som tycker jag det är helt underbart :D Förutom jobb ska vi ju så klart försöka besöka stranden och grilla med goda vänner, samt annat mys som vi bara inte får missa!

Men nu ska jag dock bara mysa en stund för sen ska jag och hämta Lucas från dagis!!! Så ha de bra så hörs vi! Ciao Bella

1 kommentar:

  1. Va skönt att ni nästintill har blivit klara med B-uppsatsen :) Lycka till på opponeringen! Puss och kram

    SvaraRadera