fredag 6 maj 2011

Date med älsklingen!

Igår var jag i skolan för vi skulle få veta hur vi skulle skriva vår b-uppsats. Så den har vi idag kommit igång med jag och Josefine! Känns skönt! Sista etappen på denna termin. Men nu till igår! Igår var jag och älsklingen ute på date. Han bjöd ut mig för ca en vecka sen och jag sa så klart jaaa!! Det skulle bli thai mat och bio. Mycket nice.

När jag kom tillbaka till Helsingborg från skolan så åkte jag först hem och för att vi skulle invänta Charlies mamma som skulle vara barnvakt för kvällen, men precis när jag kom hem så hade hon precis kommit. Jag ropade hej och sen ropade jag på Lucas som jag brukar och han kom springandes till mig!! Super mysigt och gulligt när han gör det hihi. Sen så tjatade jag på mannen att skynda sig som då hade Marcus på besök. När dem äntligen blev klara så stack vi iväg, men inte förre vi hann ringa ner och beställa maten så den skulle vara klar när vi kom. För jag var SÅÅ hungrig.
På Phuun Thai:
Efter maten där så tyckte jag att vi skulle äta efterrätt för lite extra mys så vi betalade vår mat och begav oss till pistachia för att kolla in glass rätterna. Där valde vi en banana split som var HUR GOD SOM HELST! Den var bananglass, chokladglass, vaniljglass, banan, kex och chokladsås!! Så otroligt mumsig.

Pistaschia:

Bananasplit:


När vi ätit upp (eller Charlie ätit upp hehe) så promenerade vi bort till bion. Bion vi skulle så var Fast five! Alltså fast and Furious 5. Den var så otroligt grymt bra att jag än idag inte kan sluta tänka på hur bra den faktiskt var. Så det var verkligen något att hurra över! lite över 2 timmars underbar action och sen bar det hem igen. Väl hemma så låg Lucas och sov i soffan hos farmor som såg en aning trött ut. Med all rätta! Då var klockan nämligen lite över 12. Sen la jag Lucas till sängs, fixade mig själv och somnade i fallen mot kudden, dock hann jag inte sova länge innan jag hörde Lucas dunsa i golvet från sin säng. Så en ledsen Lucas fick sedan joina mig i sängen, men somnade dock efter 7sekunder. Så tack underbara älskling för en helt underbar kväll tillsammans. Längtar redan till nästa!

Ha de bra Ciao Bella

ps: Idag har jag som sagt bara pluggat med Josefine, hämtat Lucas från dagis, shoppat lite kläder till Lucas och en present till Charlie som snart fyller år. Har även lyckats fixa nästan hela min hobby hörna idag. Men bjuder på bilder när det är mer klart :D

1 kommentar:

  1. sv: på riktigt? får man beredare höfter seriöst?
    Det är ju dem som är problemet så dem kan aldrig krympa tillbaka?

    SvaraRadera