söndag 15 maj 2011

Mys och Eurovision!

Ikväll så har det varit mys här hemma, jag och Lucas har varit själva då Charlie var hos Nathaniel. Men vid 19 tiden så kom han hem och började måla på sina figurer. Då passa jag på att göra mat för jag var jätte hungrig så det blev fiskpinnar till mig själv, Lucas passa dock på att sno en del. Sen var det dags för Eurovision ikväll och jag hade först inte bestämt mig för att se eller inte. Men det blev att jag satte igång kanalen och började kolla.


När alla låtar hade gått igenom började spänningen då Sverige låg etta jätte länge men slutade så klart på tredje plats efter sista rösten. Så grattis till Eric Saade som kom så långt. Men fan ta det jävla landet som vann!!! Så nu till nästa år ska vi till en stad som heter Baku! Ja, vi får väl se hur det blir.

Lucas somnade tidigt ikväll, men vaknade igen då vi hade hög volym på tv:n. Charlie gjorde även kladdkaka ikväll med min hjälp, så vi fick god kvällsfika. Nä, nu är det dags för sängen då jag ska plugga med Josefine imorgon! Så måste orka upp! Ha de bra så hörs vi! Ciao Bella

3 kommentarer:

  1. sv: Nej jag fick flera stora kassar med kläder av bekanta. De mesta var oanvänt eller väldigt lite använnt. Sen fanns de några äldre plagg med.
    Jag har skänktbort 4påsar redan och slängt 1.
    Sen slog det mig att man hade kunnat sälja billigt, se om någon vill ha istället för att slänga dom men har knappt något kvar nu. Bara sånt jag själv vill ha.

    SvaraRadera
  2. Låter som ni haft en mysig helg :)
    Ja, hypnos kan jag verkligen rekommendera, var först och främst vääldigt avslappnande och sen kan det ju som sagt vara bra om man t.ex. har en fobi eller "gamla konflikter" som ligger och stör under ytan :)

    Elliot ska börja dagis i augusti faktiskt, först ska hans pappa vara föräldraledig. Går er plutt än? :)

    SvaraRadera