lördag 7 maj 2011

Änglaverket!

Idag har jag varit uppe sen 8, inte så farligt faktiskt. Då gick jag upp och gjorde scones och kaffe/te till frukost. Dukade fram och sen väckte jag och Lucas Charlie. Han blev då jätte deppig när han insåg att klockan bara var kvart i 9. Han berättade nämligen då att han kommit hem från sitt lajv igår kl 4 imorse. Men han fick ändå sitta med tyckte jag!

Efter det så blev klockan snart 10 och då öppnade Änglaverket! Och jag som inte varit där på länge nu kände att det var dags!! Så jag traskade ner och hitta som vanligt MASSOR. Allt från sy saker till kläder, från tapet till muggar. Ja, nu hade jag verkligen korgen full, men då jag inte vill spendera alla mina pengar där så var det ju bara att sortera. Jag hittade även snygga linnen och tröjor till Josse, men det blev inga utav dem då jag inte var säker på om hon var intresserad eller inte. Får helt enkelt ha med henne ner nästa gång då jag tyckte jag hitta massor som skulle passa henne så perfekt :D Men det är jag det. Hitta även Matilda snygga tröjor. Men jag tänkte jag får tvinga med dem en lördag istället (eller en onsdag).

Mina fynd för dagen blev iaf två jätte stora fina vinglas. Jag som knappt äger vinglas kände att det var dags! Sen gör jag ju om min mini walk in closet så jag köpte faktiskt blå tapet för 15kr! Ska nu bara hitta lite tapet klister och klippa ut de bitar jag ska sätta upp. Jag hitta även en svart väska och en jättefin röd klänning som jag köpte. Älskar klänningar och försöker nu köpa på mig en del så jag kan byta ut det gamla i garderoben! Sen köpte jag typ gummiband till när man syr barnkläder och ett foto album då mitt är fullt. Blev även ett fat till några utav kopparna som jag har i uppdrag att köpa åt min mamma så det var många fina fynd!!





Om en timme ska jag iväg på styrelsemöte för lajvjuntan. Vi har äntligen blivit en förening och ska nu bestämma vad det är vi ska göra med det bidrag vi får och lite sånt viktigt! Så det ska bli kul och se hur det går. Nu ska jag iaf äta något och det får nog bli min fina diet med scrambled eggs! Mums. Men ha en bra dag så hörs vi!! Ikväll drar jag på tjejkväll så vi får se när jag skriver igen!! Ha de bra Ciao Bella

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar