lördag 30 april 2011

Tjejkväll nr 1 med M&M

Igår så åkte jag till Magda för att ha tjejkväll med henne och My! Den första av våra träffar vi ska ha varje månad :D Kvällen började med god mat som Aneek hade gjort till oss. Vi fick den till och med upplagd fint på tallriken! Kändes lyxigt!


Sen snacka vi MASSOR med skit och vi skulle denna kväll även ägna oss till scrapbooking! Jag gjorde två blad som hörde ihop. Det blev mycket fint tyckte jag!!

Sen åt vi jordgubbar till efterrätt:
My åt också jordgubbar:
Här har ni gänget:
Efter allt blev det film och läggdags då vi alla var trötta. Speciellt Magda som har lilla Tino varje dag. Så Tino som nu sov borta hos sin mormor gav sin mamma en lång natts sömn.

Sen vaknade jag och My runt halv 9 och började diska sen dagen innan och gjorde fint tills Magda vaknade. Sen blev det bullar som vi värmde i ugn till frukost! Super gott:
Sen var det dags för mig och My att åka hem. Vi hann dock träffa Tino en liten stund innan vi stack så vi fick säga hejdå till honom också! En otroligt mysig träff iaf. Nu ikväll är det valborg och då ska jag träffa Josse och Matilda. Ska hem till Josse och äta middag vid 18 tiden sen blir det ner till ett Tivoli och kolla läget. Sen får vi se vad kvällen ger oss. Men ha en bra valborg och var försiktiga om ni eldar!! Ciao Bella

2 kommentarer: