fredag 27 maj 2011

Fredags mys..om det så är det sista jag gör!

Sen Lucas kom hem från dagis idag har det varit full gång här hemma!
Han har lekt med vattnet i kranen och badat där:

Han blev GANSKA blöt:



Sen höll Charlie, Nathaniel och Big på att spela warhammer:

När jag sedan gjort kvälls maten klar så var även Lucas färdig badad:
En riktigt trevlig kväll, även om jag inte umgåtts något med min älskling ikväll! Men min lilla älskling och jag har busat massor! Lite vatten och han är upptagen LÄNGE! Har övat en hel del på att ta bilder idag och även lärt mig ett och annat med kameran både tack vara mig för jag är så pillig och tack vare Nathaniel som hjälpte mig med en inställning!

Nä, nu blir det en kopp te sen ska jag hoppa i sängen för imorgon får vi gäster.
Ha de bra! Ciao Bella

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar