söndag 8 maj 2011

Loppis! Phuun Thai! Mys....

Igår blev det tyvärr inte tjejkväll då jag inte var på humör för det och jag mådde inte jätte bra. Så jag fick en myskväll tillsammans med Charlie och Lucas istället och det var sååå mysigt. Vi såg bla Smallville och vi såg Rio. Båda var super bra. För er som inte sett animerade Rio så se den :D

Idag har jag umgåtts med Magdalena, Aneek och Tino hela dagen. Jag och Magda gick runt på loppis idag och fyndade massor (bilder kommer), Magda fyndade mest och det var riktigt många fina fynd. Aneek var med i början men sen gick han hem till Charlie som inte hade följt med. Lucas låg och sov. Roligt hade vi och när vi blev klara där så gick vi hem till oss och sedan vidare till Phuun Thai för att äta mat. Super gott som vanligt och man vill bara återvända nästa dag hehe. När vi ätit bestämde vi oss för glass och stack till pistaschia. Där blev de en banan split igen och den var lika god denna gången. Nu är vi hemma igen och jag är så himla allergisk just nu att det känns som jag har bi-håle inflammation. Inte alls kul! Dock är Marcus och Matilda på besök nu, så lite social ska jag försöka vara innan jag nog däckar i min säng! Ha de bra iaf så hörs vi! Ciao Bella

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar