måndag 9 maj 2011

Bilder från vår underbara dag igår :D

Här börjar vår underbara dag! Vi är hemma hos oss och pojkarna lär känna varandra. Lucas var så söt och ville håla Tinos hand vid ett tillfälle och det var såå gulligt.
Sen hamnade vi här efter loppisen, mums..
Älsklingen
Lucas i sin nya vagn som jag fyndade på loppisen
Min goda goda mat, fick extra mycket idag hihi
Magda med sin snutte Tino
Sen blev det pistachia för bananasplit
Mina älsklingar:
Gott gotti gott gott..
Min snutt i rosa soffan
Mina fynd:

En elektrisk gammal miniräknare:
Ko servett hållare
Fyra nya Kalle Anka tavlor som fick upp på väggen:
Barn cykelstol:
Min ring som jag "delar" med Magda som köpte en likadan hehe
Super trevlig dag!! Men nu ska jag dra upp till Josefine och plugga så ha de bra! Ciao Bella

1 kommentar:

  1. vilka härliga bilder! en sån sötis du har, vart kommer hans pappa ifrån? :)
    Mysig blogg för övrigt!

    SvaraRadera