tisdag 24 maj 2011

Mina mått!!

Ja, som ni kanske vet så har jag börjat träna och alla mina släktingar har märk storleks förändring på mig, vilket jag tycker är väldigt kul. Men jag har inte märkt något själv och det gör ju inte Charlie heller då han träffar mig varje dag!! Så jag tänkte skriva ner mina mått här och sen ta dem igen om en månad och hoppas på att jag kan se förändring. Jag tränar trotts allt 3 gånger i veckan så jag hoppas jag kan se resultat.

Så här kommer dem:
Bröst: 95cm
Under bröst: 83cm
Midja: 81cm
Höft: 94cm
Lår: 64cm

Usch, känner mig så stor när jag får se alla siffror framför mig, men det är väl acceptabelt när man fött barn och haft en dålig diet. Men nu är det ändring på det så gott det går! Så önska mig lycka till så hörs vi om detta om en månads tid! Nä, nu ska jag sova!
Ha de bra så hörs vi! Ciao Bella

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar