tisdag 17 maj 2011

Plugg och mys!

Idag så har Josefine varit här och pluggat igen! Början av dagen såg ungefär ut som igår! Lucas och jag gick upp, åt frukost och sen iväg med bussen till dagis i ösregn. Efter det var det då plugg och vi kom en mycket bra bit på vägen. Ca två sidor med Metod och än så länge en sida med litteratur. Inte dåligt för en dags arbete. Sen blev det tacos till lunch och det var super gott.

Mat:
Josefine och festelserna:
Efteråt fundera vi på att plugga lite till men ingen av oss hade koncentration till det! Så det blev massa skit snack ihop plockning och sen var det dags för mig att hämta Lucas på dagis. Denna gången regnade det inte när jag skulle dit iaf. Innan vi åkte hem så stack vi inom Willys och köpte lite gott som danonino, bröd och banan. Väl här hemma blev det mys och vi satte igång barnkanalen. Nu ska jag dock se sista avsnittet för denna säsongen utav Chuck! Hoppas på ett bra avsnitt nu! Ha de bra Ciao Bella

ps: Glömde berätta att våra undulater var ute och flög här om dagen! Jätte mysigt verkade dem ha det :D De var säkert ute och flög i ca 3-4 timmar.


3 kommentarer:

  1. hon fick bodyn från en av mina föredetta lärare =)

    SvaraRadera
  2. Hej hopp
    som de regnat idag, hoppas på sol idag

    SvaraRadera
  3. mm, tortillas är mums! :)

    tack förresten... ja jag hoppas tentan gick bra :)
    håller med om att det är såå kul med bebisfilmer! är så glad att mina föräldrar filmade mycket med videokamera när vi var små, älskar att kika på mig själv haha ;) och kunna jämföra med sina egna barn!
    kram

    SvaraRadera