tisdag 24 maj 2011

Pluggdag med myskväll!

Idag så har vi haft en heldag av plugg. Vilket nu har gjort en jätte trött.

Vi åt idag varma mackor till lunch och min blev riktigt fylld av ost:
Sen hade jag ett bustroll som busade när han kom hem:
Min sötnos (förlåt glömde vända bilden):
Sen ville jag bara visa denna fina puss jag fick av min son igår. Så klart lyckades bilden bli jätte dålig just när han pussa mig men den var ändå juvlig:
Jag och Josefine kom iaf långt på arbetet idag känner jag och vi ska mest rätta till en massa imorgon men så är det ju!!! Vi har redan upp åt 20 sidor arbete så det är inte helt fel! Ikväll så är Charlie som vanligt på rollspel och jag å Lucas är här hemma på myskväll! Dock är han riktigt trött just nu så blir att testa lägga honom!!! Men ha de bra så hörs vi! Ciao Bella

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar