onsdag 25 maj 2011

Plugg, mys och bus!

Idag så började morgonen med besök på BVC för 18 månaders kontroll. Sen har det varit full gång med plugget! Jag hade skrivit en hel del text och sen skulle Josefine lägga in sin text i texten och höll på med det jätte länge och jag bara satt och titta. Tills jag bestämde att vi fick prata om vad jag skulle göra och då kom jag igång med våra intervjuer och jämförde dem. Det var kul att se vad alla hade skrivit och jag summera det nu så vi kunde se vilket resultat vi fått! Och det var kul! När vi var klara drog Josefine hem.

Lucas innan dagis och BVC:

Sen så var det dags för lunch så Charlie fixade kyckling sallad och sen skulle jag iväg för att hämta Lucas. Dem hade varit ute sen kl 14 och jag hämtade honom vid 16 så han riktigt snäll på bussen då man märkte att han var trött redan! Så det var skönt, annars brukar det ibland vara lite för mycket bus i bussen. Sen stannade vi upp vid lekplatsen innan vi gick hem och Lucas fick gå hela vägen hem! Dock ville han gå rakt ut på gator och blev skit sur när jag stanna honom. Men det gick bra! Man får vara lika envis som honom!!

Lucas leker inne på sitt rum, bjuder på video nedan:
Jag och min älskling:

Sen blev det bus till tusen här hemma och Charlie gick och hämtade en kamera hos Carina som jag skulle få låna för att se vad jag tyckte om den och jag har redan provat den och älskar den! Det är en Samsung systemkamera men dock har jag ingen sladd till datorn så det måste införskaffas!!!! Ingens om har en??

Lucas med vagnen nu ikväll:


Nu ikväll är det dags för Grey's Anatomy och allmänt mys! Jag har fotat en del ikväll och även sovit några timmar för jag var så jäkla trött! Men nu är jag redo för kvällen! Sen imorgon är det dags för plugg igen! Denna gång med några intervjuer!!! Så ha de bra så hörs vi! Ciao Bella

Så här går det till när Lucas leker ibland, fylla på hälla ut! Om och om igen!!

1 kommentar:

  1. haha pluttisnuttplutt! här hemma gör vi tvärtom, Jag plockar undan- Theo drar ut =)))

    SvaraRadera