tisdag 3 maj 2011

Usch vad tidigt!

Usch vad jag blev väckt tidigt! Lite innan sju så kom lilla monstret in till mig och luktade bajs, så då fick jag gå upp och byta då Charlie gjorde sig i ordning för att dra iväg till securitas där han ska göra något test idag. Men innan de skulle han lämna Lucas på dagis!!! Så jag är själv hemma nu :D Mysigt! Sen kl 14 idag ska jag på jobbintervju!! Det är ett lagerarbete så inget jätte roligt. Men jag tar heller inte jobbet för att det ska vara roligt utan för att tjäna pengar. Så har jag tur får jag jobba hela sommaren!! Kan ju hoppas att jag inte behöver jobba varje dag utan kan njuta lite utav sommaren också. Men det får vi se hur det blir!! Så önska mig lycka till, håll tummarna och allt sånt där så får vi hoppas det går bra. Nä, nu måste jag har något i magen! Så ha de bra så hörs vi!!

Ciao Bella

2 kommentarer: