måndag 30 maj 2011

Värmen tillbaka?

Idag var värmen tillbaka! Om så bara över en dag så har vi haft riktigt varmt idag och Lucas har så klart kunnat bada utomhus, så jag fixade hans pool och där badade han länge! Han var dock uppe och sprang några gånger och passade bland annat på att kissa inomhus 2 gånger! Men det var, tack gode gud, mycket lätt att torka upp!!





Jag och Josefine har självklart pluggat idag också som vanligt och är nästan klara med vår analys vilket för att det bara är diskussionen kvar! Så skönt! Snart färdiga med detta halvår :D Woho!
Sen nu i eftermiddags så var Lucas på bus humör och han hittade även in under blöjan vilket såg så himla roligt ut att jag var tvungen att bjuda på det också:


Min snuskhummer:

Mitt lilla påskägg:

Nu ska vi ta tag i resten av kvällen och gå och köpa lite kvällsmys!
Ha de bra så hörs vi! Ciao Bella

1 kommentar:

  1. Vilka fina bilder! :) Så du gillar kameran gissar jag? ;)

    SvaraRadera