måndag 16 maj 2011

Monday, morning and afternoon!

Ja, då var dagens lista avklarad (inte för att jag hade en från början)! Jag har lämnat och hämtat Lucas från dagis. Imorse så avklarade jag min träning!! *duktig* Sen efter det så plugga jag en massa med Josefine och vi har kommit en bra bit på vägen tycker jag. Vi passa även på att ära ihop så jag gjorde grym kyckling och klyftpotatis! Jag lyckades dock glömma bort att göra sås och glömde ta fram dricka! Men det blev bra ändå, även super gott! När jag hämtat Lucas så åkte vi och handlade. Det blev bla lite fina tulpaner till matbordet och lite russin till Lucas. Han åt upp halva paketet när vi kom hem så vi får väl se hur hans mage reagerar på det sen hehe. För övrigt har jag löst lite korsord och även städat här hemma, det är sånt man passar på att göra när man är själv. Charlie är ju i Jönköping och jobbar så jag och Lucas är ensamma tills på onsdag kväll. Lite tråkigt men vi får göra det bästa av det!

Jag hoppas bara att Charlie får det bra där uppe och inte lider för mycket av tristess. Sen ikväll blir det antagligen total blackout! Men vi får se! Hur har er dag sett ut då?? Ha de bra ciao Bella


1 kommentar:

  1. haha jaa.. ibland får jag skäll för att jag pratar om bebisbajs vid matbordet.. men det är så naturligt nu ;b

    SvaraRadera