måndag 2 maj 2011

Syjunta och Lucas mys!

Idag så började ju dagen med avlämning utav Lucas på dagis. Efter det stack jag hem och umgicks med töserna för att ha lajvjunta eller syjunta som jag så gladeligen kallar det :D När klockan var lite efter 14 iaf så bestämde jag mig för att hämta Lucas från dagis, jag menar förskolan ;) för att jag inte tyckte han skulle behöva vara där så länge idag. Men allt hade gått super bra och han hade bara varit ledsen i den 5 min efter jag gått. Precis som alla andra barn är. Så jag var inte orolig. Glad var han att se mig iaf och han var redan påklädd då de var ute så det var sweet. Så jag tog min unge och gick hem.

När jag kom hem var gänget kvar och vi skulle äta något tillsammans, men Josefine skulle äta middag med sin man så hon gick hem och vi andra tre åt min goda köttfärssås och spagetti, eller ja, Matilda åt ju spagetti!!! Vegetarian som hon är! Sen begav även sig dem iväg så då var det bara jag och Lucas. Jag fick då lust att sy ännu en grej så idag fick jag sytt två par shorts och ett par byxor :D




När Lucas kom hem så började han även dansa en massa så bjuder på en liten film på hans dans.
Nu ikväll har mannen kommit hem, vi har sett total blackout och ser nu Armageddon. Älsklingen har även gjort pannkakor till mig som jag ska gå och äta upp nu!! Så ha de bra så hörs vi! Ciao Bella

5 kommentarer:

  1. Jag bara älskar Lucas dansvideos :D Han är så grym!!!

    SvaraRadera
  2. Haha visst är han Magda! Han är verkligen bäst!!

    SvaraRadera
  3. Vad han kom igång där:) Så söt så!!! Pusss

    SvaraRadera
  4. Ja, han älskar att dansa så det går fort alltid tycker jag ;) Kram på dig My

    SvaraRadera
  5. Men aww, vad söt han är när han dansar :D

    SvaraRadera