onsdag 6 juli 2011

Hemma igen!

Då var jag och Lucas hemma i vårt lilla hem igen! Tack ni vänner som tänkt på mig! Jag mår mycket bättre nu och ingen migrän känns av på långa vägar just nu! Vilket är super skönt. Men obehagligt att känna sig så! Idag har jag bara tagit det lugnt hemma hos mamma och pappa. Mamma har tagit hand om Lucas mestadels av dagen och det är jag tacksam för! Jag behövde lite tid för mig själv kände jag.

Nu ikväll iaf så har jag och Pappa varit och sett Poppers Pingviner! På reklamen verkade filmen så otroligt rolig, men så rolig var den tyvärr inte. Jätte söt var den, men på ett helt annat sätt!! Lite synd, men vi bestämde oss för att se en tuff film nästa gång istället :D

Mamma hade hand om Lucas när vi var på bio och innan bion hann vi med mat på Cuba Libre! Lucas ligger och sover nu sen ca 1 timme sedan! Så jag hoppas han får ordentligt med sömn!

Ha de bra vänner så hörs vi! För nu ska jag ta en kopp te och äta glass! Ciao Bella

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar