fredag 1 juli 2011

Cupcake försök nr 6

Jag glömde berätta att jag gjorde cupcakes igår. Det blev vaniljmuffins med vit glasyr på. Dock fick jag i för mycket citron i glasyren så den smakar jätte mycket citron, så fick jag veta av Matilda att man kunde ha vatten i glasyren, men det stod inte i mitt recept. Så nu vet jag det till nästa gång :D



Är dem inte fina! Jag blev ganska nöjd med utseendet ändå men smaken var ju inte riktigt som förväntad på glasyren men men man kan inte lyckas alltid :D Nu på morgonen har jag legat och segat i sängen till halv tio och sen har jag värmt bullar i ugnen och sitter och äter dem nu. Så otroligt gott, också kollar jag tv! Skönt med lite ensamtid. Ikväll kommer dock Charlie hem och Lucas kommer också hem, men när vet jag inte än! Mysigt med hela familjen samlad igen iaf. Så ha de bra så hörs vi! Ciao Bella

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar