söndag 10 juli 2011

Party och söndagsmys!

Igår (lördag) så hade vi bjudit över en massa av våra vänner! Vi blev runt en 12 personer. Det var mycket trevligt och några av dem var såna man inte hade träffat på länge. Jag bjöd dessutom alla på muffins så jag fick chans att testa mitt muffins träd som jag köpt. Jag hade några personer som hade direkt fastnade för några av mina muffins och det var riktigt kul att höra. Alla berömde dem och det var ju inte alls fel att få höra. Kvällen spenderades med långa snack och många drinkar. Precis så som det ska vara. Dock avslutades kvällen med att några av killarna stack iväg för att "slå ner" en kille som var elak mot en tjej nedanför vårt hus. Det gick bra och ingen blev slagen och polis meddelades så låter mer farligt än det var! Så partyt avrundades redan runt halv 1, men för oss föräldrar var det riktigt skönt hehe!!

Partyt igår:








Idag så har Magda varit här tillsammans med Tino, vi tre har kollat runder på backlucke loppisen. Det fanns inte så mycket där idag kände jag som lockade men hittade ändå tre grejer! En "Här bor en Prins" skylt i blått, en wake up light väckarklocka och en kockbok lätt nog för små barn att förstå, där dem visar tydligt med bilder hur man gör. Min kompis Ann har en sån (eller hennes mamma) och jag har alltid gillat den! Så enkel att följa! Så det ska bli kul att kunna baka tillsammans med Lucas när han blir lite äldre än vad han är nu!! Sen gick vi hem här och tog det lugnt en stund då Tino inte var riktigt på humör, men vi har idag kommit fram till att hans tänder är riktigt på väg nu. Så nu vet dem varför han gnäller mer än vanligt eller sover sämre! Så en panodil ibland så kan det nog gå lite bättre.


Nu ikväll så har Charlie haft kompisar över sen 15 tiden och de har precis blivit klara så äntligen ska jag få ha lite myskväll här hemma! Blir inte samma sak med folk på besök!! Sen ska Lucas försöka somna! Han är jätte trött men vill inte ge upp än! Så ha de bra så hörs vi! Ciao Bella

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar