tisdag 12 juli 2011

Igår..och idag!

Igår så blev det att hela familjen gav sig ut en runda! Vi gungade på gården, stack till 7/11 och åt glass, sedan åt vi lunch på Pizza Plus. Charlie åt pan pizza som den gör själv där och jag åt snitzel! Lucas smakade av oss men höll mest på att kämpa med sin glass som det tog lite tid med. Ja, självklart var det en dajm glass han åt!




Efter detta så påstod Lucas att han hade bajsat när vi skulle gå vidare till en lekplats, vilket jag och Charlie sa "nä, du har inte bajsat nu" åt. När vi kom fram till lekplatsen så började Lucas med att snurra på en grej som finns där. När han sedan ändrade position så märkte vi att han hade bajs nästan ända upp på ryggen :S Så vi fick snabbt vända hem för bytte!! Som tur var va vi bara ca 4min ifrån.

Till kvällningen så blev det sedan film! Först såg vi senaste True Blood avsnittet och sen såg vi en film som hette Paul, som handlade om två killar som stöter på en Alien! Jätte söt var den. En komedi, så den rekommenderar jag er alla. Efter det var klockan mycket och sängen kallade. Lucas hade ju dock redan somnat, men legat i soffan och sovit ett tag innan vi burit in honom.


Idag så sov mina pojkar till halv tolv ungefär, sen kom Charlie först upp och sen kom Lucas! Lite välling och nu "The night Garden" som är Lucas favorit program. Planer för dagen har vi inte direkt än, även om halva dagen redan gått! Så vi får se vad som händer! Ha de bra så hörs vi! Ciao bella

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar