onsdag 13 juli 2011

Besök av Therese och William

Idag så har jag och Lucas gått upp klockan 9. Jag hade ställt klockan då Lucas kom i säng så sent igår. Han fick till och med gå upp med Charlie när han kom hem från sin rollspels kväll som han ju är på varje tisdag kväll. Så när dem kom i säng var väl klockan runt 12-01 gissar jag på.

Så idag tänkte jag att jag skulle väcka honom så att han fick i ordning sin sömn lite. Men nu så har han istället hoppat över sin lunch vila och har fortfarande inte somnat och klockan är halv 16. För övrigt så har vi iaf köpt ett parasoll till Lucas vagn idag i grönt! Jätte fint och jag tror det kommer göra susen när solen står och gasar.

Idag så har vi iaf haft Therese och William på besök. Therese är lika gammal som mig och William är lite mer än 6 månader gammal. Jätte trevligt hade vi och det blev lite fika med te/kaffe/vatten och kanelbulle. Mums, farmor Elses bullar som låg i frysen! Gott. Vi hann med massa lek och barnen busa massor. Mest Lucas då han var (är) övertrött och kastade runt lite grejer då och då. Men det gick bra, ingen skadade sig och jag å Therese var riktigt bra på att vara sköldar för eventuella skador utav klossar!! Grymt.

Sen nu vid 15 tiden ungefär så gick dem hem, för då gav även William upp och Lucas som redan hade (har) gett upp sitter nu framför tv:n och kollar på sitt favorit program så väntar bara på att han ska somna snart!! Vi får väl se hur bra det går!

Lyckades inte få alla tre att titta fram, men de titta glatt på Thereses mobil :D


Om bara någon timme så är det dags för mig tillsammans med Rebecca och hennes pojkvän Emil att gå och se Harry Potter i 3D. Då ska mina föräldrar passa Lucas och Charlie ska ju iväg och jobba natt skift på Ica lagret. Låter inte jätte kul tycker jag, men han trivs och det är huvudsaken. Vi skattade även här om dagen lite åt att det faktiskt står på vår ytterdörr att här vaktar securitas! Vilket ju stämmer jätte bra nu då Charlie är en securitas vakt!! Men sån torr humor har vi haha!

Nä, nu ska jag försöka få lillen att somna och sen fixa mig lite tills ikväll. Äta och sånt! Så ha de bra så hörs vi! Ciao Bella

2 kommentarer:

  1. Therese&William13 juli 2011 kl. 15:48

    Vi hade skitkul idag, Lucas är jättehärlig =) Som sagt, William däckade innan vi hann ut ur byggnaden och han sover fortfarande (tror att han kommer att sova en stund till) ;)

    SvaraRadera
  2. ska lägga upp en bild på innehållet i morgon =)

    SvaraRadera