lördag 16 juli 2011

Fredags mys och Syella :)

Igår kväll hade jag och Charlie fredags mys. Vi såg Mr.Deeds på tv! Riktigt bra den filmen, sen hade han köpt med lite godis till mig efter han var klar på jobb så smaska lite på det innan jag gick å la mig. Charlie som har vänt dygnet la sig först vid 12, inte så ovanligt ifs, men han har fortfarande helt dum rytm. Han skulle passa Lucas en stund idag när jag skulle till biblan och låg å sov när jag kom hem!!! Då är man trött. Så han fick gå och lägga sig ett tag då! Nästan två timmar efter det somnade Lucas också! Så då började jag att sy. Hade ingen aning om vad jag skulle sy när jag började, men det blev en väska! Dock inte en vanlig väska utan:




Blev den inte snygg? Jag gillar den som tusan!!! Ska antagligen lägga till en knapp till fram på och öglor på sidorna så man kan sätta på axelrem på väskan. Så den inte bara kan sitta fast på vagnen! Men det kanske jag ger mig på imorgon! Imorgon är jag nämligen själv hemma då mina pojkar ska till Ängelholm. Så jag hoppas att en vän till mig vill komma och umgås och hänga med på loppis imorgon, då det ju är bakluckeloppis. Men vi får se hur det blir! Det var iaf väskan jag ville visa för er nu. Så enjoy! Ha de bra Ciao Bella

4 kommentarer:

  1. Therese&William16 juli 2011 kl. 20:27

    Ni måste komma förbi på loppisen, jag och Sandra ska ju stå där och sälja ;) hittade du något på biblioteket?

    SvaraRadera
  2. Den blev ju jättefin väskan. Gå in och gilla Vildkatten på FB nu. Har en tävling vid 50 gillare om en mössa

    SvaraRadera
  3. Jätte snygg väska :) ser avancerad ut.

    SvaraRadera
  4. Tack Cornelia! Lite tid tog det ju, men när man fick grepp på det så var det inte SÅ svårt!! Men finns ju säkerligen lättare väskor att göra :D

    SvaraRadera