fredag 8 juli 2011

Fredagsmys!

Hej hej! Idag så är Charlie iväg på sitt jobb för att besöka sin chef. Han har ju genomgått sin utbildning nu och är alltså färdigutbildad väktare! Tufft! Så han är där för att få schema, kläder och annat bra att ha. SJälv så har jag precis beställt bilder på fujidirekt. Dem är så otroligt bra! Plus att jag har många bilder av högre kvalitet nu sen jag skaffa digitalkamera. Lucas ligger och sover och har gjort det ett tag nu.


Idag har jag planerat att min lilla familj ska ha en riktig mys dag och umgås så mycket vi kan med varandra då Lucas imorgon kommer att vara hos sin farmor och farfar! Så det lär bli att inhandla fredagsgodis, som denna familjen kör med och så ska vi antagligen till systemet idag också för att införskaffa lite dricka tills imorgon då vi ska ha fest. För övrigt så händer nog inte så mycket, men dagen är inte slut än! Ha de bra så hörs vi! Ciao Bella

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar