torsdag 28 juli 2011

Igår...

Igår var Charlie hemma halva dagen så jag hann och dra till ÖB för att handla ett strykjärn (yeeii). Sen passa jag på att köpa smör och dylikt på Willys (tillsammans med Josse som kom ner och hänge på) så vi hade det hemma. Sen for jag hem igen då Charlie trodde han började jobba kvart i 4, så var hemma lagom tills han skulle dra och när han kom fram visade det sig att han jobba natt, så han kom hem igen och gick å la sig! Så kan det gå!

Här testar vi såpbubble maskinen på balkongen:


SOm ni ser ovan så köpte jag även kritor och såpbubble maskin till Lucas på ÖB, så han och jag gick ut och använde dem, först på balkongen och sen nere på gården. Vi passa även på att gunga då detta är Lucas favorit sak att göra. Han kan gunga i en timme utan att bli uttråkad hehe!
Kritorna:
Bubbel:
Bubbel:
Å gungeli..
..gung:
En jätte mysig dag, vi somnade båda två runt halv nio sen. Jag råkade somna fast jag inte skulle haha, men gött var det. Kvart över 2 vakna jag igen och fick gå upp och släcka och stänga av datorn. Men en riktigt god natts sömn fick jag! Ha de bra Ciao Bella

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar