torsdag 28 juli 2011

Besök och Helsingborgsfestivalen

Idag har jag hunnit med att göra två dregglisar, jag fixa dem igår men fick inte tid till dem förrän idag. Jag har även en till som väntar på mig, men har annat jag vill hinna med först.


Idag så har jag även haft fint besök av Magdalena och Tino, vi har gått runt på festivalen tillsammans :D Lucas fick även åka karusell och testa på en donut! Donut gillade han inte (konstigt nog) men karusellen var riktigt rolig och han blev förbannad när han inte fick åka mer. Så imorgon ska jag, Charlie och Lucas ta oss an karusellerna och låta Lucas åka de få karuseller han faktiskt kan åka och vågar åka. Skoj!

Här åker han:

Magdalena gjorde idag en body till Tino där det stod 50% Swedish, 50% Thai, 100% Cute. Jätte fin blev den och jag hoppas hon lägger upp bild på den så ni får se, isf hittar ni henne här:blixten87.blogspot.com. Vi gick även bort till OJ och fixade lite mat och jag hämtade ut min bok jag beställt.

Magdalena och Tino:



Lucas fick även äta en dajm glass för att han också skulle få lite festivals mys, den gick åt snabbt, men för en gångs skull så orka han inte det sista av glassen :D Då Charlie skulle jobba natt inatt så fick jag vara hemma lagom tills han skulle gå, så blev ett snabbt avslut nu ikväll när jag var tvungen att dra hem. Men det gjorde inget för då kom dem fram till stationen lagom till deras tåg skulle gå. När vi sagt hejdå till Charlie och bytat till pyjamas testa jag lägga Lucas då han verka så trött. Och precis som jag trodde var Lucas jätte trött. Han somnade redan tio min över 20. Skönt för honom och mig, då jag fått en liten stund för mig själv nu ikväll! Men ska återgå till mitt mys! Så ha de bra så hörs vi. Ciao Bella


Lucas åker karusell:

2 kommentarer:

  1. http://reloadmee.blogg.se/2011/july/tavling.html#comment
    Lottar ut ett valfritt smycke i min blogg gå in och kika för mer information =)

    SvaraRadera
  2. Vad kul att just du har valt att vara med att tävla!
    Du vet väl att dina chansera att vinna dubblas om du skriver ett inlägg om tävlingen i din blogg =)

    SvaraRadera