söndag 3 juli 2011

Pannkakaslandet

Idag så har vi varit på Pannkakslandet i Höganäs tillsammans med My och Maina. Det var helt underbart när vi väl kom fram! Där hade dem stor buffe med alla diverse sorters pannkakor, sylter, grädde, frukt och bacon! Helt underbart! Sen var där en stor gård med lekplats för barn och massa djur att hälsa på! Så verkligen ett ställe för hela familjen där fanns allt "mellan himmel och pannkaka"!



Här har vi barnens lekplats:
Grisarna Kenneth och Sören:

Lucas leker i deras lekstuga (som jag nu också tycker Lucas borde ha):

Gänget äter pannkakor:

Lucas leker:
Min buffe, så gott:
Lucas käka vattenmelon:
En av hästarna de hade:
Getter:


Lucas var duktig, han vågade mata dem:


Här har han kollat in hönorna:

Lassokastning:
Alla ska testa, även jag:
Maina fånga My istället :P
Charlie lyckades:
My också:
Sen bar det hem igen med bussen! Verkligen lyckad dag, och efter att vi hoppat av bussen tog det ca 2 min för Lucas att somna i vagnen då han inte somnat vid lunch!!
Så kan det gå när man inte orkar att slappna av! Ha de bra Ciao bella

2 kommentarer:

  1. Åhhh vilken mysig dag ni hade :) Så tråkigt att jag inte kunde vara med er! Men vi får hitta på något snart. Puss

    SvaraRadera
  2. Therese&William4 juli 2011 kl. 10:42

    ohh jag vill också dit, ser ut som ni har haft riktigt skoj! Hur mycket kan en sån utflykt kosta? =)

    SvaraRadera