torsdag 14 juli 2011

8000 besökare och mammaträff!

WOW idag när jag kom in här för att kolla läget så såg jag att jag hade haft 8000 besökare totalt idag tack vara de 4 sista som besökt idag! Riktigt kul att så många varit här och kollat in min blogg sen jag startade räkneverket. Är jätte kul att veta att så många följer oss och är intresserade av vad som händer i vår vardag!!! Är det något jag ska bli bättre på eller så får ni självklart fråga, begära eller säga till mig så ska vi se vad jag kan göra!!!

Totalt antal Besökare:8000
Denna månad: 361
Denna veckan: 87
Besökare idag:
4


För övrigt så ska jag ha 4 unga mammor över med deras barn idag. Vi blir en barnskara på ca 4½mån, 6 mån, 9 mån, 15 ½ mån och 18 ½ mån :D Ska bli riktigt kul och se hur denna skara går ihop! Självklart hur vi mammor går ihop också! Vad beträffar oss mammor så är vi alla i 20 års åldern. Tror vi är mellan 19-24 allihopa! Skoj är det i vilket fall.

SÅ nu ska jag och Lucas fixa till oss lite och kanske snygga till lite här hemma också! Funderar på om jag ska hinna baka något innan dem kommer, då jag inte tror att någon av oss vill bege sig ut om det regnar! Så ha de bra allihopa så hörs vi! Ciao Bella

1 kommentar: