tisdag 19 juli 2011

Så är det!

Ja då var det bestämt! Det svarta bordet med röda ben ska inhandlas åt min hobby hörna. Har fått många och bra kommentarer om varför det var bäst :D Så det kör vi på, tror nog jag var inne på det från början också hehe.

För övrigt idag så fixa mannen scones imorse - jätte gott! Och jag gav mig på att sy en tröja till Lucas. Jag som aldrig gjort detta innan var ju tvungen att kolla så jag gjorde rätt typ 5 miljoner gånger, så första tröjan tog ju lite tid, men fy tusan vad bra den blev ändå!! Kunde minskat mängden mudd i halsen, men annars var den perfekt :D Tyvärr tog dock min tråd slut, men det löste sig med en grön tråd som också passa detta tyg!! Tur de! Men här kommer de bilder jag försökt ta på Lucas nu när han hade den på sig!

Denna blev lite suddig, men här ser ni hur den ser ut iaf :D

Bakifrån:
Och en bländad Lucas hehe

Vad tycker ni??? Ska försöka göra en till nu, eller iaf klippa ut till att göra fler! Så ha de bra så hörs vi! Ciao Bella

3 kommentarer:

  1. Den var jätte fin :). Har du ritat mönstret själv?

    SvaraRadera
  2. Såg din kommentar precis. Jag har två stora lådor med tyg längst in vid väggen framför där jag sitter och vid sidan om (också under bordet) ett ställ med 3 trådkorgar + ett gäng utanför. Kan ta en bild om du vill se.

    SvaraRadera
  3. Tyvärr fanns där inte så mkt plats till att göra en bättre trappa :( jag tänkte att det måste varit du som la till mig, tack :) Jag gör ett blogginlägg med bara en bild på det (tar bort det sedan).

    SvaraRadera