lördag 23 juli 2011

Kvällen erbjöd..

Ikväll så kolla jag på Scooby Doo 2 på tv! Den var riktigt bra och under tiden somnade Lucas med hjälp av Charlie. Och sen fortsatte Charlie med sitt warhammer målande. Så när min film var slut fixa jag med mitt första lilla gosedjur. Blev inte riktigt som jag tänkt, men ändå väldigt bra måste jag medge. Ska ju göra lite modifieringar till nästa. Men det blir nog skit bra ändå!

Så här kommer den lille:

Träffa Reed:


När jag sedan satt och sydde iaf så satt Charlie och kolla på film. Så det där med fredags/månadsmys blev var för sig :S Vi är lite skumma haha! Fast vi älskar varandra ändå :D
Så för er som inte visste så firade vi idag 2år och 8 månader och Lucas blev idag 1år och 8 månader! Så nu är det inte långt kvar till 2års kalaset som redan börjats planeras! SKOJ!

Nä, nu försöker verkligen min kropp säga till mig att jag ska sova!
Så ha de bra så hörs vi! Ciao Bella

3 kommentarer: