tisdag 19 juli 2011

Två tröjor senare!

Då har jag hunnit med en tröja till ikväll! Blev så jäkla nöjd över resultatet innan idag att jag ville göra en till :D Så denna gången blev det en grön/vit tröja :D Med lite mindre mudd denna gång! Riktigt fin blev den! Så fler t-shirts lär det bli här hemma! Kläder till lillen är ju det man behöver mest av :D Så varför inte göra det själv?



Blev den inte bra? Imorgon får ni se hur Lucas ser ut i den :D Men det kan nog bli lite senare på dagen då jag och Lucas ska ner till mina föräldrar och åka dresin på österlen :) Mamma fick det i present av mig på morsdag nämligen!! Nä nu ska jag lägga mig!!! Ha de bra så hörs vi. Ciao Bella

1 kommentar:

  1. Vad bra den blev :) Ritar du mönstert själv? Jag har försökt men vet inte hur man gör med armarna. Får nog ta och gå på loppisar och leta mönster böcker :p

    Jag har samlat på mig massor av tyg, mkt som jag inte vet vad jag ska göra av det. Har funderat på att sälja av lite av mitt lager. Så flitig som du är framför maskinen lär det ju inte fyllas på så mkt ;)

    SvaraRadera