måndag 25 juli 2011

Stan och besök!!

Idag så har jag varit i stan tillsammans med Magdalena, Therese och Lotta. Alla vi fyra skulle kolla in en tyg butik som Therese hade hittat och ville då dit allihopa. Men väl där så var där inte så JÄTTE mycket kul, om man inte letade efter enfärgat. De mesta var över 100kr/m också och det kan man hitta billigare på andra ställen. Så kanske om man ska ha något speciellt men annars tror jag att både sy söder och stoff å stil är bättre!

Efter vi varit där var vi in om HM och kolla kläder. Blev två pyjamaser och en tröja till Lucas. Hitta så söta pyjamaser och en långärmad tröja som likna en som Charlie ha fast i mini format. Så tänkte de skulle få matcha lite med varandra :D SÖTT!! Efter affärerna där gick jag och Magda vidare mot söder och käkade på Bagels cafe. Så otroligt gott och sen hem till mig. Där kolla vi tyger och annat skoj. Hann även med en fika innan hon och Tino skulle dra hem igen. Så en mycket trevlig dag.

Magdas Bagel:
Min bagel:



Lucas i ena pyjamasen, min giraff:

Nu ikväll har jag, Lucas och Charlie varit och handlat och busat ute på lekplats och gungat. Nu sover dock den lille sen en timme tillbaka och jag har gjort rabarber paj! Så det ska bli gott och mumsa på den nu! Vi ska även se True blood till pajen! Så extra måndags mys!!

Rabarber paj:

Nä, ha de bra så hörs vi! Ciao Bella

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar