fredag 1 juli 2011

Besök av Josefine, Klänning & Utstickare

Idag är en bra dag! Jag har tagit det lugnt hela dagen och haft Josefine på besök. Det var någon vecka sedan vi träffades sist och då hade det med B-uppsatsen att göra. Så då var vi relativt trötta på varandra hehe! Men idag var det kul och vi snackade om massa skit (en hel del om killar så klart) och drack te å smaka mina cupcakes från igår! Lyckades dock smälta det mesta av glasyren, men det gjorde inget för dem blev jätte goda då!

Jag fick idag en klänning av Josefine som hon sytt, vet inte om jag berättat om detta, men jag gav henne en bit tyg jag hade här hemma och sa till henne att göra vilket sorts klänning som helst till mig och idag fick jag slutresultatet! Jätte kul! Den var super snygg och jag ska försöka visa den på bild senare!!! Kände mig väldigt tjusig i den och extra fin på något vis! Riktigt nöjd med resultatet! Så jag kan lätt rekommendera en super duktig "sy-erska" om ni behöver sy upp något eller så! Kolla även in hennes sajt för barnkläder: http://www.issy.se/.


För övrigt så har jag fått mina 14 utstickare idag (jag vet det låter mycket) med det är 4 olika sorter och sen är det olika storlekar på dem! Så det blir perfekt till både cupcakes och tårtor!!! Jag ska bli en jävel på att baka en dag vet ni! hehe

Nu sitter jag bara och väntar på att min son ska komma hem och min sambo. Sambon ska komma om 1 timme ca och Lucas har jag ingen aning! Tur man vet att han är i bra händer iaf :D
Så nu ska jag laga mat till mig själv, kotlett, potatissallad och bea. Så gott! Och se total blackout. Så ha de bra så hörs vi! Ciao Bella

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar