söndag 17 juli 2011

Man och barnfritt!

Idag så är jag själv hemma. Första dagen på ett bra tag nu. Charlie har ju fullt upp med att jobba och sånt så då måste jag ta hand om Lucas. Därför är jag riktigt tacksam åt denna dag! Försökte dock få hit en vän, men hon var trött på att resa runder just nu! Vilket jag tyckte var jätte synd då jag tror vi hade haft riktigt kul!!! Men men, denna dagen ska gå åt till att sy en del hade jag tänkt! Man måste ju öva öva öva för att bli bra :D

Så här mycket älskade min snutte vällingen igår:


Tvingade upp min man imorse för att ta Lucas så jag kunde få sovmorgon också! Inte alls fel! Inte hänt på några månader säkert! Så de var NICE! Men nu vill min mage ha lite käk, så vi hörs vid senare så får ni se vad som blivit av denna dag! Ha de bra så hörs vi Ciao Bella

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar