tisdag 26 juli 2011

Glömde ju..

Att berätta för er om en snygg klänning jag köpte igår. Den skulle kostar 150kr och var på halva priset i en affär som heter "Ladies shop" där jag och Magdalena var inne igår. Först blev dock Magda tillsagt att hon inte fick ha sin barnvagn där inne för att man inte kunde komma förbi den, så hon blev tvungen att gå ut. Vilket vi tyckte var jätte dumt för då kan man aldrig gå in där om man har vagn med eller om han är handikappad och sitter i rullstol, för då skulle man inte komma förbi om något skulle hända! JÄTTE DUMT! I alla fall så hitta jag en jätte söt klänning, dock utan axelband och det brukar inte jag gilla, men kunde inte motstå! Så så här såg jag ut i den iaf :D

Tänk nu på att detta är precis innan jag ska lägga mig! Så till snyggad är jag ju INTE haha:

Vad tycker ni?? :P Nu ska jag fixa med mönster! Ha de bra Ciao Bella

2 kommentarer: