torsdag 3 mars 2011

Sjuk son, morgon vabb!

Idag kl 02.00 så vaknade Lucas och började gå en runda, jag sa då till honom att komma tillbaka i sängen varpå han satte sig och kräktes 3 gånger! En del av det kom ju så klart på mig och resten på lakanet men lyckades missa täcken och kuddar. I vilken fall så blev det bara att gå upp med Lucas för att torka av oss och stoppa in lakanet i tvätten!! Sen blev det lite tv tittande utav filmen "Horton hears a who" Den är bara så bra så vi kolla lite på den. Till sist så somnade Lucas och jag gick in och bädda sängen med nya lakan. Där efter la vi oss och då var klockan 20 i fyra! Så jag hade lite svårt att somna. Jag ställde klockan så jag kom upp för att ringa dagis och även höra av mig till min klasskompis Emma och säga att jag inte kom förren till lunch eftersom jag fick vara hemma med Lucas tills Charlie kom hem och jag hade fått tvätta av mig alla kräk rester.

Väl på skolan så var det lunch för dem så jag hade tagit med mig en bit kladdkaka till oss tre. Det var uppskattat då de tyckte den var riktigt god. Efter det hade vi diverse lektioner tillsammans med barnen. Bland annat hade vatten experiment i matte. Men hann bara med en grupp. Det hände en annan grej i skolan idag också som jag tyckte var läskigt men det är inget jag vill ta upp här. För övrigt har det varit en bra dag.

Charlie är iväg och spelar warhammer med några vänner just nu och köpte hamburgare till mig innan dem gick på Max, dock blev jag besviken av spriten som tyvärr inte var sprite utan vanligt bubbelvatten. Så fick bli annan läsk jag hade köpt igår. Nä, nu har jag precis sett första avsnittet av nya serien V. Det är så klart en alien film, men det kan kanske bli något av den. Vem vet. Nu ska jag iaf återgå till mitt. Så ha de bra så hörs vi! Ciao Bella

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar