måndag 28 mars 2011

Mys med la familia!!

Idag har det mest varit en mys dag. Charlie gick upp med Lucas imorse så jag fick chansen att sova till kl 10! Det var super skönt då jag haft så ont i munnen och bara ville sova igenom det. När jag kom upp kollade mina pojkar på tv, men Lucas halv sov. När vi kollat klart på tv blev de frukost, men inget speciellt. Sen kom Marcus på besök och killarna snacka skit och spela gitarr.

Min soppa:
Snutten (som strunta i soppan och åt majsbrödet):
Älsklingen:
Moi:

Senare så börja vi planera inför mat och Charlie tog med sig Marcus och stack och handlade, då fixade jag och Lucas lite ute på balkongen! Ikväll har jag lagat fisksoppa och vi hade en riktig mys middag med majsbröd till. Sen efter maten så blev det dags för Chuck så klart och till det tog jag en kopp te och ballerina kex kladdkaka vanilj! De är bara sååååå goda. Nä, nu måste jag återgå! Ha de bra Ciao Bella

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar