torsdag 10 mars 2011

Praktik!

Idag har vi haft vår lärare på besök i skolan. Hon hade bara positiva saker om att säga om det vi gjorde när hon var där och om de mål jag hade satt upp. Vilket alltid känns bra så klart. Har känts som en väldigt lång dag idag. Men jag har iaf inte behövt att lämna eller hämta Lucas på dagis då det var Charlies tur att göra det idag då han var ledig. Imorgon är det min tur igen men då ska han inte vara där lika länge då vi slutar 13 imorgon istället för 14.15. Lite skönt eftersom det är fredag.

För övrigt så har det varit en lugn dag men jag är ändå såå trött. Matilda och Marcus har varit på fika. Jag och Matilda kollade sedan på Drop dead diva, så klart! Vilket var lika bra som vanligt!!
Nu är det snart Mr. Sunshine som gäller, men först ska jag rita!!

Ha de bra så hörs vi! Ciao Bella

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar