onsdag 16 mars 2011

Bröllop!

Nu på senare dagar så har det blivit mycket snack om bröllop med mina klasskompisar Emma och Josefine. Därav så tyckte jag att det var på tiden att sätta igång med planeringen då vi ska gifta oss nästa år till sommaren. Så den stora frågan som jag frågade Magdalena igår var om hon kunde tänka sig att vara min brudtärna. Vilket hon svarade ja till. Sen frågade jag även My om hon skulle vilja vara min toastmadam (toastmaster) men fick inget riktigt svar så hoppas hon vill.

För övrigt så har jag kommit till ett datum jag skulle vilja gifta mig på och gäst lista. Men jag vet inte helt vilka Charlie vill bjuda utom hans närmaste släkt och vissa gemensamma vänner vi har. Så hoppas få hans lista snart. Har även kollat på några klänningar och hittat hur jag vill min brudbukett ska se ut.

Här är mina två favorit klänningar och min brudbukett:



För övrigt så har jag haft praktik idag som vanligt, men nu är det nästan slut. På tisdag nästa vecka är sista dagen. Tiden verkligen flyger ibland. Sen efter det blir det skola och ännu mer arbete haha. Men så är det att gå i skolan. Nä, ha de bra Ciao Bella

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar